Zostań Jeszcze! Sekund.

niedziela, 22 listopada 2015

Czym jest "Enduro Story"? Jak będę rozwijał bloga?

"Enduro Story"
Projekt, który głównie rozwijam sam. Polega na pokazaniu głównie mojej zajawki. Często angażuje w to przyjaciół którzy też bawią się w "Enduro"- czym to jest? Po prostu jeździmy na naszych motocyklach (rodzaj cross/enduro) po okolicznych lasach. Wszystko nagrywamy przy pomocy kamery sportowej. Jeździmy po terenach, które budzą w nas dreszczyk emocji. Na potrzebę tego projektu założyłem konto na jednym z największych portali do oglądania wideo w internecie, a mianowicie : YouTube. Jak mogliście zauważyć, wygląd strony został zmieniony w taki sposób, że możecie zerknąć na mój kanał na youtube lub napisać do mnie ( wszystko po prawej stronie ). Dodałem także funkcje czatu :). Na blogu będę publikował posty związane z "projektem" od wszelakiej strony, ale także coś o swoim normalnym życiu :D 

LINK DO KANAŁU YOUTUBE: https://www.youtube.com/user/TheMrNabru


Pierwszy filmik na moim kanale

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz